Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Hayai Sushi Almere. Meer weten? Ontdek meer
Danique
21 jun 2026 om 20:15
Het eten was heerlijk, mooi verpakt, precies optijd bezorgd en zelfs nog een stukje cake van het huis gekregen. Wij bestellen hier zeker nog een keer!
Mo
18 jun 2026 om 21:44
Lekker eten en optijd bezorgd
As
18 jun 2026 om 21:40
Sushi was super lekker!
Morgan
16 jun 2026 om 19:02
One of the best sushi orders ever.
Roel
15 jun 2026 om 19:38
Fantastische sushi! En we kregen er nog gratis taart bij ook. Helemaal top.
Sandra
14 jun 2026 om 21:23
Heerlijk gegeten
Nikki
14 jun 2026 om 20:44
Heerlijk gegeten, was veel. Helaas door een misverstand wel te laat geleverd. Hebben ze goed opgelost, maar liever volgende keer een berichtje.
Morgan
12 jun 2026 om 15:59
Yum!
Andi
10 jun 2026 om 20:23
super vers en lekker
Delerious
9 jun 2026 om 23:45
Het eten was er snel en weer lekker vrolijke bezorger ook